Hush now, don't you cry

Малко ми е объркано днес.
Не знам дали ви се е случвало да сънувате сън, който след това през деня натрапчиво дращи в главата ви.
Това е още по-силно в такива случаи:
напоследък сънувам периодично човек, който почина преди 10 години без време. Беше специален човек за мен с много важно място в живота ми. Сънищата ми с него се случваха през няколко нощи, и сякаш бяха последователни епизоди от сериал, всеки беше продължение на следващия. Миналата нощ като че ли беше кулминацията: бяхме най-близки, а се оказа, че той има тумор.
Може би не обръщате внимание на сънищата си, но те действително са много важни - не в смисъла на измислени съновници, а като проявление на психически явления. И представляват важен ресурс за психолозите.
Нещо, което ми каза приятелка преди много време, което помня досега и съм убедена в него: сънищата не могат да се тълкуват еднозначно; обектите на съня са символи, индивидуални за всеки.
И още нещо: няма хрра, които да НЕ сънуват - те просто не помнят сънищата си.




Comments

Popular Posts