Летни увеличения

Оказва се, че има и такива, освен „намаленията”.
Напоследък няколко сутрини подред точно на излизане от къщи ме засичаше един съсед – с лъскава служебна кола. Караше ме до някъде по пътя ми към работа. И ме засипваше с глупави комплименти, които приемах с мълчалива безсмислена усмивка.
Една сутрин тъпият комплимент продължи с нещо като, „аз... ако не бях женен... и ако бях по-млад... щях да се опитам, хм, да се класирам в твойта класация... ти всъщност на колко години си?...охооо, аз мислех, че си на двайсет и няколко, а ти си истинска жена”. И понеже явно очакваше реакция, успях да кажа само, „но си женен”.
Предполагам, и двамата знаехме, че причината не е това – само че той си мислеше, че не става, понеже сме съседи, нали, познава се с нашите, и някак си... А аз си мислех, че просто не искам, противно ми е, инак не ми пука особено за кухата надута кокошка, за която е женен. За външния й вид да не говоря, че и аз не съм цвете.
Чудно съвпадение, но от тази сутрин нататък лъскавата кола вече не само че нито веднъж не ме засече пред нас, но и на няколко пъти ме подмина по пътя ми към спирката...
Тъй че, както се казваше в някакъв виц, пак пътувам с мерцедес, само че петдесет и не знам колко местен. Верно, понякога намирисва, или досадна комшийка се намества до мен, но обикновено със 101,7 в джоба и Стайнбек на коленете нещата изглеждат по-скоро ок.

Comments

Bruce Wayne said…
готин пост!

разкрил си е чувствата и вече го е срам да те преследва
Нормално. Как иначе може да продължи едно общуване, когато мъжът "се е пробвал" и не му е минал номерът? Какво повече да си кажете? Как да продължи да те взима с колата - не става просто, няма как, даже и да иска.

Popular Posts