Летни намаления

Със сигурност подобни неща се случват на повечето жени, но някак ме забавлява да ги наблюдавам.
Неотдавна влязох в лъскаво магазинче за алкохол в лъскав новопостроен жилищен комплекс. Продавачът ми поиска 50 ст. за минералната вода – при положение, че в най-мизерните павилиончета на съм плащала по-малко от 60 ст. За сравнение, днес на обяд влязох в подобно магазинче, където продаваше момиче. След като ме уведоми, че покупката ми струва 90 ст. и дори ми издаде касов бон, „забрави” да ми върне 10 ст. Момчето, което пък миеше витрината, се спъна в кофата с вода, докато излизах.
Занесох си чантата на ремонт. Когато я приеха, ми казаха, че смяната на цип струва 7 лв. Когато отидох да си я взема обаче, майсторът ме погледна и рече: „Дай петарка...”
И пресичането на улици е почти забавно – вече го правя малко безцеремонно, даже нагло, и „извън обозначените за целта места”. И се учудвам, ако не спрат. Един приятел веднъж ми обясняваше как шофьорите, които правят път през лятото са ценители, а през зимата – познавачи ;)
Лошото е, че лятото свършва

Comments

Popular Posts