Духът от бутилката - №4


 Преди няколко седмици открих четвъртия си (хронологично) любим парфюмен аромат, абсолютно неочаквано. Съвсем по друг повод влязох в магазин на Yves Rocher. В голяма купа бяха натрупани продукти от намалена коледна серия, които вече не бяха „актуални“. Грабнах четири наслуки. Два от тях бяха душ гел и лосион Candied Orange & Cinnamon. През първите няколко дни редувах „заграбените“ (на цена около 5-6 лв.), но в следващия момент започнах да клоня към „захаросания портокал“.  (Тук може би да вметна, че с парфюмите и миризмите изобщо съм като енолозите с виното, естествено – съвсем аматьорски).

В момента съм пристрастена към този аромат. При това е доста траен, защото няколко капки от лосиона върху хартиена кърпичка до леглото ми вече няколко седмици ме опиват.

Опитах се да намеря още бройки – оказа се, че е от коледната колекция отпреди три години... Реших, че все някъде ще мога да го намеря в нета. Естествено, попариха ме: Ebay го предлагат за $14.99 + $5.99 шипинг...

Това е то. Остава ми надеждата, че Yves Rocher при някоя близка Коледа ще пуснат (почти) същия аромат с друго наименование (поне доста компании го правят).

Comments

Popular Posts