Вертикална планировка



Снимка: news.bg

Да се оплача и аз от ремонта на Графа.
Още преди бях забелязала, че тук-там са подредили едни коварни плочки с релеф под формата на успоредни линии. Само че тогава движех с ботуши вседеходки и общо взето не ми пукаше къде стъпвам. В последните няколко дни обаче реших да го давам по-елегантно, и тръгнах с ботушите ми на платформи. И вчера след работа, в участъка между Гарибалди и Алабин, имАх неблагоразумието да стъпя на една такава плочка, в резултат на което се проснах на земята со все чантите и торбите (в предишния си живот съм била камила, сигурна съм). В този момент покрай мен минаваха двама мъже, по-скоро „мъже“, защото никой от тях не ме отрази и си продължиха по пътя си. И аз… храбро се изправих и огледах щетите: скъсан ляв крачол на панталона и кървящо коляно. Коляното – как да е, ще мине, не е драма голяма. Но ме доядя за панталона. И така ме доядя, че тутакси влязох в близкия Н+М на Витошка и си купих 3 (словом: три) панталона, на фона на крайно изтънелия си бюджет. Добре, че имах в себе си цитопласт да сложа на коляното, да не измърлям панталоните с кръв.
Както е известно, най-работещите и гениални неща са прости. В този смисъл недоумявам на кой незнаен гений му е хрумнало да подреди 68 различни модела плочки по клетата култова улица. Толкова ли не може да се застели с едни прости гладки плочки от един вид? Или нещо да не би да ни е скучно, та да се пльоснем тук-там? То стана малко като на крива ракета космосът й крив, и все пак. Сега, вместо да пристъпвам с изправена осанка (зер, все ми правят забележка, че ходя прегърбена), ще трябва да се взирам внимателно по какъв точно вид плочки стъпвам.
Та, другарко Данче, продължавайте в същия дух. Овчият български народ ще продължи да ви избира заедно с герберската пасмина, и ще си заслужи всяка проклета оребрена плочка.

Comments

Anonymous said…
Която и да си, пишеш зарибяващо. Пиши още, моля.
На въпроса за плочките. Един "архитект" с огромно его и още по-огромна алчност нашари Графа по-зле от работа на първокурсник. 'Найсе вида плочки да завърти комисионна от де що може. А ти си се препънала в част от нея, физически.
Тоя същия ми водеше упражнения в 4-ти курс и адски много дразнеше. Писа ми 3-, защото му предадох незавършено и нарисувано на ръка градоустройство.
За гафа на Графа щях да го оправдая, ако беше като дизайнерите на Златно сърце, проектирали интериора му със заоблени ръбове, за да не се чувстват нещастни; уви, този очевидно не е чел Дъглас Адамс и шаренията му е опасна.

Popular Posts